Berbuka Dengan Burger

Wah wah wah.. ramadhan makin akan tiba ... dalam masa beberapa hari lagi (tak sampai sebulan)..Ramadhan yang bakal dinantikan semua umat Islam yang salih ... (ada juga beberapa yang malas nak puasa ni). Business burger berjalan seperti biasalah (tak akan buka siang hari)..

Pernah ada member suruh buka siang hari.. terfikir buka siang hari Ramadhan mana tau ada pelanggan nak beli terutamanya yang bukan Islam.. tapi mana tahan beb.. masak2 burger.. liur keluar juga.. termakan (dengan sengaja) karang.

Hujan pun makin best plak rasanya.. ramai datang dengan gembira (sebab drg beli burger aku) dan aku rasa itulah saat membahagiakan sebab aku gembira mereka gembira, mereka tak tahu aku gembira sebab untung.. heheh.. gurau saja..
Apa planning kamu masa Ramadhan ni? Taknak ke zoo ke? Mana tau ada nak pergi mana2 zoo sambil makan dengan haiwan (alasan penat jalan2 tengok haiwan.. patut ke alasan gitu... tak patut..sedangkan Islam Sudan dekat Sahara pun tahan). Dari pada aku melalut ni.. bagus korang kalau buka puasa .. cuba try dengan burger .. pasti sedap.. burger korma ke.. aku nak try buat.. experimental burger ni.. bagi semua Selamat Berpuasa buat semua.. advance wish ni

Copyright © 2009 - Touch Fine and Dine - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Template Parx