Selesai


Kalau ikutkan waktu sekarang sudah nak dekat subuh... baru selesai setelkan blog ni.. akhirnya suskses blog pertama ku dalam kehidupan 34 tahun di muka bumi ni.

Kalau nak makan burger aku, datang jak ke Taman Ketiau, Putatan, Sabah. SMOKED BURGER aku namakan hasil kreativiti resepi burger aku.. tidak percaya, tanyalah awek2 sekitar sini.. (gurau saja).


Wahh thanks to mr Aj yang berjaya membantu dalam usaha memblogkan diriku yang tidak pernah berblog sebelum ni.. adakah logik dia cakap burger aku lebih sedap dr burger Burger King.. (dia merupakan juara makan burger 7 kali lepas hatrick gol Diego Forlan world cup)....

Tapi kalau tidak percaya juga, datang mai sini, tanya aku yang empunya blog ni... hmmm hampeh mmg bestnya aku berkata sendirian ni.. indahnya dunia yang tiada sempadan umpama pergi ke bintang dan kembali hanya untuk makan burger (cewaahh).

Apa nak buat lepas ni? Alahhh tidurlah.. hahahaha

Copyright © 2009 - Touch Fine and Dine - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Template Parx