Tapak Stall Burger Pertama saya

Salam..Inilah stall Burger saya mula2 nak betapak di Taman Ketiau sejak Julai 2006 di kaki lima
Lot 58 ...alhamdullilah sambutan ok lah hehe biasa la kalau mula2 nak betapak kenalah sabar
biarpun untuk bersih hanya RM10.00 kira bersyukur juga.semakin hari semakin ada pelanggan tetap.Stall ni mix combination dari cermin nasi

ayam dengan panggang sayap ayam...hehe buget punya invest hehe
Di tempat ini saya dapat betahan selam setahun lebih sebab owner kedai betukar hak milik sewa
Habis kenalah cari tempat baru iaitu dapat di Lot 36 kaki Lima Restoran Maroween gambarnya nanti di upload
Yalah kalau di sabah ni nak keje chef memanglah tak sama gajinya kalau nak bandingkan di Kuala Lumpur
....huhu ada baik bekerje sendiri...berbaloi la juga ngan usahanya...erm tul tak...
sebenarnya banyak juga yg nak saya coretkan tapi belum masanya kut tau la chip processor minda saya
belum cukup core...hahah nak upgrade p quard core baru mantap nak bercoret2...hehe gurau..

Mungkin di lain hari artikel berfaedah untuk kita semua akan di coretkan dalam Blog saya ini
untuk itu kita bersambung di lain hari k....Puasa pun nak dekat penghujungnya
Syawal Pun menjelma pula....paham2 le Raya....ala kadar je...sbb nak upgrade Gerai Burger saya
mudahan di murahkan rezeki dari Allah S.w.t untuk semua Insan mahkluk2 yg hidup di muka Bumi Allah
dalam ekonomi Alam dan Manusia....bertemu lagi wassalam... 

0 ulasan:

Copyright © 2009 - Touch Fine and Dine - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Template Parx